+ 18
Inlägg: 2667756
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-03-07 Borta
Nucky: men sluta! Jag menar bara att det är enkelt att läsa alla mv i serien. är då lassi värsta mv till laget? Fan detta är ett forum ursäkta så jävla mycket att jag råkade ha en avvikande åsikt....lär aldrig upprepas.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-03-07 Borta
Nucky: Om Modoiter har mage att gnälla på denna säsong, tänk dig då hur HV fansen känner.
Lär varit många sjukskrivningar på arbetsplatser där…
Lär varit många sjukskrivningar på arbetsplatser där…
+ 2
Hur ska man tolka det på annat sätt än att du vill byta ut honom?
Att folk gnäller efter denna säsong och med den trupp vi har är faktiskt helt jävla sinnessjukt.