2-0 Oskars. Riktigt synd att Linköping har 0 att spela för i nästa match mot Örebro.
Inlägg: 2669086
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-03-09
Paninaro: Har ju inte Oskarshamn nu heller iof. Trodde aldrig jag skulle heja på IKO, men hoppas dem håller i detta.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-03-09
Paninaro: förläng med dicken förfan. Det är värt 300k
+ 1