Rurik: Det är försent. Hinken har gått ut med att han lämnar.
Inlägg: 2669093
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-03-09
{10015}: westfält bröt ju. Något jävla loophole ska hinken kunna hitta