bollan123: Vilka chanser stup i kvarten. Man får vara ärlig med att 4-1 hade varit lite orättvist.
Inlägg: 2669154
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-03-09
Framnäs:
Spelar vi så här dåligt defensivt kommer vi åka ur NÄSTA ÅR
Spelar vi så här dåligt defensivt kommer vi åka ur NÄSTA ÅR
+ 1