Inlägg: 2669162
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-03-09
bollan123: Bernie har varit inte på 4 fler mål bakåt än Rundblad och spelar mest av backarna.
Skulle inte kalla det för många fler.
Straff??
Skulle inte kalla det för många fler.
Straff??
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-03-09
bollan123: Vi har större chans att bli sämre av att vi har 4 nya backar som inte känner varandra än att ha två halvdana defensiva backar som spelat med varandra i tre säsonger
Han är nu inne på 8 mer mål bakåt jämfört med kollegan Näsen. Det är horribla siffror speciellt när Rundblad får skit varje kväll här trots att han är inne på många fler bakåt än Rundlbad.