eltifoso: också en variant, med fler variabler och bygger på tre bortavinster. Nåt för oddset! 😜🙏🏻
Inlägg: 2669522
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-03-09
Tomas kollars kommentar:
– Jag tycker att hade vi varit lite noggrannare i defensiven hade vi nog kunnat vinna den här matchen. Men det är bara att gratulera Modo. Det var som en riktig juniormatch där vi bytte målchanser hela tiden.
Hade Modo haft bättre defensiv hade ni knappt varit på isen utan varit kvar i Malmö.
Sååja! #26
– Jag tycker att hade vi varit lite noggrannare i defensiven hade vi nog kunnat vinna den här matchen. Men det är bara att gratulera Modo. Det var som en riktig juniormatch där vi bytte målchanser hela tiden.
Hade Modo haft bättre defensiv hade ni knappt varit på isen utan varit kvar i Malmö.
Sååja! #26
+ 2