+ 1
Inlägg: 2670108
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}: Ah, resultatet av att vara kille och bara orka läsa senaste inlägget! :D ;)
+ 3
Inte om vi ska behålla Niederbach nåsta år, men har vi honom på kontrakt tycker jag vi ska behålla honom