Tarasov: Det känns som man kollar på Luleå-Växjö men ändå skönt att det inte ramlar in massa mål. Vår chans är att gå på kontring och hålla tätt bakåt
Inlägg: 2670450
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 24-03-12
Sigge:
Den utvisningen förtjänade vi verkligen. Ranta utmanar superfint. Så förtjänar man en utvisning.
Den utvisningen förtjänade vi verkligen. Ranta utmanar superfint. Så förtjänar man en utvisning.
+ 1