Inlägg: 2670480
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 24-03-12
modoitmagnus: var väl en PERFEKT första period för bortamatch? Rögle bränner lite energi och fortsätter vi hålla nollan kommer dom bli frustrerade....sen BAM 4 snabba i tredje
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 24-03-12
modoitmagnus: Vadå glömmer? När hade MoDo ett försvar likt detta senast? 1, Max 2 a-chanser. Jag ser det som ett fall framåt för ett ev slutspel.
Som sagt, överlev halva andra också så har vi den här matchen.
Som sagt, överlev halva andra också så har vi den här matchen.
+ 8
Dags att vakna och ta i lite i andra 👌