{7426}: Matchbilden är nästan exakt som senast vi var i den här begravningsarenan. Kan vi vänta oss två mål från backar i andra perioden och brunka hem 3 poäng?
Inlägg: 2670502
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 24-03-12
Sigge: Jag tror de du säger är anledning till hur starka vi varit framför Lassi idag. MK o co har förmodligen visat stora takttavlan. Målet är kontringar och spela bussen tätt hemåt.
Jag tror stenhårt på 3 poäng. Så länge Mögle blir lite frustrerade och fuskar - OP får ett friläge och hör och häpna, han sätter den! Woop woop
Jag tror stenhårt på 3 poäng. Så länge Mögle blir lite frustrerade och fuskar - OP får ett friläge och hör och häpna, han sätter den! Woop woop
+ 2