+ 3
Inlägg: 2670523
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 24-03-12
Som jag sa till professorn på lunds universitet vid en lektion.
- sorry professor, I do not speak danish.
- what’s your name?
- Erik Brannlund!
- you from Sweden?
- yes sir, I’m from Vasternorrland. So I only speak English or Swedish.
Läraren pratade skånska….
- sorry professor, I do not speak danish.
- what’s your name?
- Erik Brannlund!
- you from Sweden?
- yes sir, I’m from Vasternorrland. So I only speak English or Swedish.
Läraren pratade skånska….
+ 2
Har det inte alltid var några mök barn som skriker danska under micen i Ängelholm?