Inlägg: 2671698
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7426}: Det kommer, gissar på att spelarna fått någon dag eller 2 ledigt efter Rögle matchen för att sedan samlas och avrunda säsongen.
Riktigt uselt.