Gavelo: Dä får vi sikta in oss på bomberna från div 1 snart!😁
Inlägg: 2671751
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
TickledDonkey:
Vi kommer iaf inte gå upp till SHL nästa säsong, vågar jag lova redan idag utan att ha sett truppen.
Vi kommer iaf inte gå upp till SHL nästa säsong, vågar jag lova redan idag utan att ha sett truppen.
+ 7