Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Hyfsat bra match Örebro-Luleå. Jävligt synd att det inte är vi som får uppleva ett sådant tempo. Det har vi inte varit bortskämda med under säsongen om man säger så.