+ 1
Inlägg: 2672850
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Rytter: Jo, men det var nog mest suck och stön tillbaka. Kom inte till MoDo, ta bra betalt och sen gå runt och sura. Klubben är större ändå och jag tror att vi har väldigt snälla ledare med tålamod...till en viss gräns. Tycker det är sunt ledarskap från Widebro och nedåt.
+ 1
Hoppas det var någon som skällde ut Stor-Finnen, som han presterade var han inte i position att hacka på någon.