{10015}: …Typ som hyllningen till Näslund…?
Inlägg: 2673283
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7426}: Det var mer ett självmordshopp än ett magplask. Man visste ju att det skulle bli så mot Färjestad.
+ 1