Koff: Skulle vara jäkligt kul att kliva in där i full MoDo-mundering. De kanske är AIKare. De skriker som fan nu och dansar runt! Risken är väl att jag blir mördad..
Inlägg: 2673376
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Men ta en grogg och kör på! Dom gilla nog ”dirty play” ;)
Men ta en grogg och kör på! Dom gilla nog ”dirty play” ;)
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Du får gå ner dit och sno tjejerna från Walle och Greg P å gubbarna
+ 3