Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: Äntligen får jag använda MoDo-halsduken. Ska ta ett glas och sen går jag ner. Nu sjunger de som galningar så jag börjar tveka. Ska man säga, är det fest här?