erjo: nä men man kan ju formulera ”vi jobbar brett”
Inlägg: 2673414
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Koff: vad är meningen med att göra det? Tror inte spelarna spelar bättre för att han säger det, inåt kan man snacka om att man jobbar brett, men ingen mening att säga det på tv i ett kval.