modomille: vet inte hur länge det har varit undanflykter, överdrivet fokus på de minimala "styrkorna", gnäll på domslut samt otur i offensivt läge samt baklängesmål. Johan Lindbom är verkligen helt tagen på sängen av hur hans klubb lirar - match efter match. I båset står han närmst likgiltig och då ska man komma ihåg att karln är hetlevrad när det kommer till domslut och "annan oflyt", men det är som bortaspolat; affektlös står han i båset å ser laget falla samman
+ 3