+ 1
Inlägg: 2674227
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Är på plats på Hovet. Rätt dålig ishockey, med många misstag åt båda hållen. Farten i HA var kul, men skönt att vara i SHL igen...
+ 3
Det ska i sådana fall ha varit i finalerna mot Timrå som var ganska pinsamma också.