1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507864 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2674227

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Mora är bättre än jag väntade mig faktiskt. De har förvisso tre rätt bra kedjor, men jag trodde nog att AIK skulle vara bättre sett till vad de presterade i massakern i Umeå. Har nog aldrig sett Löven så fullständigt utspelade under Kenttä som då.
Det ska i sådana fall ha varit i finalerna mot Timrå som var ganska pinsamma också.

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: tycker domarna gör sitt för att stötta Mora

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Är på plats på Hovet. Rätt dålig ishockey, med många misstag åt båda hållen. Farten i HA var kul, men skönt att vara i SHL igen...

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB