Paninaro: Jag tror att Timrå kan ta det. Det är ju bara med glimten i ögat och inget elakt eller drygt på riktigt. De åkte ur och vi gick inte vidare, Vi kommer att kämpa mot varann framöver. Jon är rätt street smart här tycker jag. Gillar sånt där och sen får några vara sura.
+ 2