1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507863 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2674233

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paninaro: Jag tror att Timrå kan ta det. Det är ju bara med glimten i ögat och inget elakt eller drygt på riktigt. De åkte ur och vi gick inte vidare, Vi kommer att kämpa mot varann framöver. Jon är rätt street smart här tycker jag. Gillar sånt där och sen får några vara sura.

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Dom kan med all säkerhet ta det med det är så fjantigt så det finns inte. Från ett nMoDo som gör så mycket professionellt så är det här bara pinsamt.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB