{5647}: Hörde nyss från min Kärpät-kompis att Jokinen är riktigt duktig och populär ledare, så kanske TIK kan få lite ny energi och nytänk. Olli ställer dock höga krav så Jonte måste ställa väckarklockan nu.
Inlägg: 2674235
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Brukar vara väldigt svårt med spelet är så olika mellan ligorna. Nu tror jag inte att det blir en ny Nieminen, men jag tror inte på succé heller
+ 1