{6870}: Tycker du att man e liten när man når 1,99över havet o väger just nu 115kg o rör mig som en tonåring!!!!! Inte arg alls 🤬🤬🪓
Inlägg: 2674312
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JonteD: Skönt ändå att du verkar lite piggare än många i ditt favoritlag.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JonteD: Vandeley Industries har en ny mjuk bomullströja just för stora vikingar. Det har visat sig att många blondiner dras till just denna tröja. Bad Brett kan intyga.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JonteD: Detta får dig säkert på bättre humör. Trevlig semester grabben!
+ 2