+ 4
Inlägg: 2674837
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Nej Borgström är ingen förstacenter i SHL. Dom har dessutom flyttat ut honom på en kant då han var för dålig som center
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Borgström tycker jag har problem med tempot. Han har fått rätt mycket kritik för det i vinter.
Åker Oskarshamn så bör man gå hårt på Lodin och kanske Oksanen.