+ 3
Inlägg: 2674896
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Jag klankar ned på honom för att han är en väldigt väldigt dålig "expert". Han saknar ju överblicken på spelet och jag ironiserade över att han inte ger intryck av att ha spelat på någon nivå.
Att du vantolkar det ligger liksom i din natur.
Sedan vet jag att italienare kan uppskatta skickliga filmningar. Själv tycker jag att det är ett ofog och att Andre borde undvika att tävla med Shinnimin i att vara seriens värsta filmare. Han är en alldeles för bra spelare för att hålla på med sådant fjanteri.
Att du vantolkar det ligger liksom i din natur.
Sedan vet jag att italienare kan uppskatta skickliga filmningar. Själv tycker jag att det är ett ofog och att Andre borde undvika att tävla med Shinnimin i att vara seriens värsta filmare. Han är en alldeles för bra spelare för att hålla på med sådant fjanteri.
Karlin var visserligen en supertalang men pga tidig knäskada så kom han aldrig så långt i sin karriär men likförbannat är han en av Sveriges snabbast stigande tränarstjärna.