{5647}: Sannys uppgifter om Jokinen i Timrå låter ju inte jättelovande för att det ska fungera kommande säsong.
Inlägg: 2674981
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Speciellt inte i Timrå där det finns några som bara vill ta det lugnt och casha in SCA pengar.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Tror snarare att det är precis detta som vi behöver. Nån utifrån som är hård och ställer krav, raka motsatsen till Ante.
+ 2