Inlägg: 2675035
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Kom ju upp ett rykte att Modo får konkurrens från Schweiz ang Lias Andersson.
Vet ej om det stämmer att Modo skulle vara intresserade av honom
Vet ej om det stämmer att Modo skulle vara intresserade av honom
Tror dock tyvärr att säsongen tar slut imorgon. Luleå lever på en kedja som tyvärr är för överlägsen.