wesslan: nja... behöver bättre spelare än så
Inlägg: 2675087
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{9315}: Tänker mer att han kan vara i en 2a/3e kedja isåfall. ÖA föreslog Lantosi i en 3e kedja. Nu när han verkar dra till Schweiz så kanske Lyrenäs kan vara ett alternativ i en 2a/3e kedja.
+ 1