SPOODI: Jaja. Finns det en repris/GIF på smällen Powell fick?
Inlägg: 2675364
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Greg P: säker. Tyckte inte den va så ful. Mer olycklig att han glider in med huvud/nacken i sargen. Är nog inte ens en tvåa. Sen borde inte Wiklund bli avstängd en femma räcker väl
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Greg P: Riktigt tragisk hockey just nu. Inte som semin ifjol direkt.