SPOODI: Haha Weigel. Snacka med domarn istället för att spela hockey. Bekvämt var ordet
Inlägg: 2675414
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}:
Weigel får representera det nonchalanta björklöven. Vem fan slutar spela och stå och skrika till domaren nör spelet inte är avblåst.
De hade ju chans att etablera tryck i 6 mot 5 men då slutar han spela och fokuserar på annat.
Fy fan vad jag skulle skämmas om någon i vårt lag skulle göra liknande så vi släpper in mål.
Weigel får representera det nonchalanta björklöven. Vem fan slutar spela och stå och skrika till domaren nör spelet inte är avblåst.
De hade ju chans att etablera tryck i 6 mot 5 men då slutar han spela och fokuserar på annat.
Fy fan vad jag skulle skämmas om någon i vårt lag skulle göra liknande så vi släpper in mål.
+ 8