+ 4
Inlägg: 2676142
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Damlaget
Gavelo: Om jag räknar rätt i hastigheten har Luleå 3 spelare i truppen från hyfsat närområde.
MoDo har 9 och det är väl Djurgården o SDE som har liknande siffror(med ett något större upptagningsområde)
MoDo har 9 och det är väl Djurgården o SDE som har liknande siffror(med ett något större upptagningsområde)
Men att inte kunna ta fram egna spelare eller ens ha 1 spelare i truppen som är från kommunen är svagt och pinsamt för en sk ”storklubb”