+ 4
Inlägg: 2676170
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Damlaget
{5647}: Trots alla guld(där man borde fått en rejäl boost på ungdomssidan) får man inte följa MoDo till spel om medaljer i Junior-SM, utan är hänvisade till kampen om plats 5-8. Total dominans för Damlaget år efter år, borde väl vara en bra grogrund för framtida A-lagsspelare från juniorleden , men Icke sa Nicke
Det är liksom som att gå och köpa en pokal och sedan fira över den i sin ensamhet. Det krävs ungefär lika mycket kompetens och hårt jobb.