Inlägg: 2676176
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Damlaget
Greg P: Utan att veta, bara en känsla.
MoDo har bedrivit dam/flick-hockey i decennier. Jag tror det är många tjejer med familj, som också börjat gå på Herrarnas matcher efter att fått lära sej spela hockey i klubben. Att inkludera damer/flickor som ändå är hälften av befolkningen innebär sannolikt inte bara kostnader
MoDo har bedrivit dam/flick-hockey i decennier. Jag tror det är många tjejer med familj, som också börjat gå på Herrarnas matcher efter att fått lära sej spela hockey i klubben. Att inkludera damer/flickor som ändå är hälften av befolkningen innebär sannolikt inte bara kostnader
+ 1
Det kostar mer än du tror.
Vi snackar typ 5+ miljoner per år och de drar inte in en krona i spons/publik/centrala avtal.