+ 3
Inlägg: 2676405
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}: ”ryktena”? Är väl inget nytt att Timrå har en svag ekonomi. Vi har inte pengar till några fler toppforwards, kom in i matchen du också.
Kapanen har länge sagt att vi ska ha in yngre billigare spelare. Vi har redan våra forwards som ska vara spets.
Kapanen har länge sagt att vi ska ha in yngre billigare spelare. Vi har redan våra forwards som ska vara spets.
+ 1
Sv: Silly season
{5647}:
Han vill iaf spela högre än tredje så han väl blivit lovad en roll i andra 😜
Han vill iaf spela högre än tredje så han väl blivit lovad en roll i andra 😜
+ 3
Sv: Silly season
Att kommentatorn säger att Lodin är superladdad kan tolkas på flera olika vis i och med hans historia
+ 9
Jag tolkar det som att ryktena om Timrås svaga ekonomi är sanna. Blir väl han och Boyce i en fjärde:)