Inlägg: 2676503
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}: Precis, i rätt roll och omgivning kan det funka för dom flesta. Vi får helt enkelt se om Walli hittar den i Timrå 24/25.
+ 1
Generellt tror jag att vi åker för mycket skridskor för att han skulle fungera för oss. Vi har ett väldigt krävande spelsystem som man måste åka mycket skridskor som forward för att passa i. Ruohomaa passade exempelvis inte heller in, även om det i hans fall inte saknades spelsinne.