+ 2
Inlägg: 2677561
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{10015}: Ska vil alltså hylla någon som både säljer sig för högsta budet och/eller inte tror att Modo kommer att klara av att vinna över Oskarshamn i ett ev. SHL-kval. Klart han har gjort mycket bra men vilka spelare som lämnar för SHL konkurrenter har vi hyllat?
+ 6
Jag tycker så för att han är en extremt stor anledning tills att vi ens spelar i SHL. Både att vi tog oss upp och att vi höll oss kvar. Bästa forward två år i rad nu, enligt mig