Framnäs: Inget ont om Folin men då blir man som någon nämnde innan nästan lite irriterad att han är kvar framför Wahlberg. Ser hellre att man forslar in någon junis i Folins ställe och tar dessa pengar och lägger någon annanstans. Allt annat är vansinne med tanke på vilken nivå han presterar på.
+ 1