+ 1
Inlägg: 2677579
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{10015}: Jag hakar inte upp mig på varför han lämnar. Håller med dig om att han är en jättebra spelare.
Min fråga är varför du tycker att han ska ha en avtackning?
Följdfrågan till dig är dessutom vilka brukar vi tacka av som spelat 2 säsonger och sedan enligt dig går tlll en bottenkonkurrent för att få högre lön?
Min fråga är varför du tycker att han ska ha en avtackning?
Följdfrågan till dig är dessutom vilka brukar vi tacka av som spelat 2 säsonger och sedan enligt dig går tlll en bottenkonkurrent för att få högre lön?
+ 12
Sv: Silly season
Jag tackar Dicken för hans insats och unnar honom noll framgång i det danska spy-gröna laget.
Han har spelat typ 80 matcher i klubben, ingen som kommer att sätta sig på minnet. Han kommer att vara lika glömd som Tambellini inom ett år.
Hoppas vi hugger Jasek och Lodin nu när Oink ser ut att vara illa ute.
Han har spelat typ 80 matcher i klubben, ingen som kommer att sätta sig på minnet. Han kommer att vara lika glömd som Tambellini inom ett år.
Hoppas vi hugger Jasek och Lodin nu när Oink ser ut att vara illa ute.
+ 8
Ser inte varför vi ska haka upp oss på varför han lämnar framför vad han har gjort.