Bad_Brett: Desperata lag och Nubben har uppenbarligen ingen spärr på kreditkortet. Tacksam att vi inte var med på något hörn där.
Inlägg: 2677699
Svarskommentarer
Sv: Silly season
KB: HV blå kör på. Hoppas väl att AIK-Blomman ska lägga pusselbitarna rätt till slut. Kassan måste snart börja sina även i Jönköping. Klart att det finns cash kvar efter att duktige Shore drog.