{5647}: Jag är sjukt ointresserad av natur i allmänhet och er i synnerhet. Ingen fjällstation direkt. Det är mer staden och folket. Inavel och enögt i nedstigande led på varje person.
Inlägg: 2678255
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Greg P:
Kultur är däremot en umegrej…. Tacka vet jag kisskonst, kommunen i Övik slänger iväg pengar på hockey. I ume slänger kommunen iväg pengar på….
Ja vadå?
Obs pluslåst
Kultur är däremot en umegrej…. Tacka vet jag kisskonst, kommunen i Övik slänger iväg pengar på hockey. I ume slänger kommunen iväg pengar på….
Ja vadå?
Obs pluslåst
+ 7
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Greg P: Inavel är snarast ett västerbottniskt fenomen med Ume- och skelleftesjukan.
+ 11
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Greg P: Det finns inget mer intetsägande och töntigt än när folk snackar om inavel. För det är ju bara ett påhittat skämt egentligen som folk nu tydligen börjat tro på.
+ 1