Inlägg: 2679504
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Greg P: älskar att du samtidigt som du hetsar upp dig över att löven diskuteras här ibland själv tar initiativ till att posta info om er trupp. Hur ska du ha det?
+ 12
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Greg P: Kenttä borde rikta in sig på Hedberg som tränare om han inte får något hos Rögle. Men han är nog för sympatisk för Kenttäs smak?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Greg P: får han Lilliz bredvid sig kan han nog slänga in bra många puckar
+ 2
Då åker vi igen då!...