Kulltorp: Bara de inte är halta och blinda. Verkar vara två lag bakom oss som gäller kommande säsong också. Usch!
Inlägg: 2680028
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Costanza: Det vet vi redan men vi bygger från grunden både ekonomiskt och organisatorisk även om det innebär att vi kommer ha fler tuffa säsonger framför oss så kommer vi vinna i längden på det framför alla dom föreningar som lever på lånad tid och som ha byggt organisatoriska och ekonomiska korthus som kommer att rasa till slut.
+ 3