+ 2
Inlägg: 2680142
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Framnäs: får ju hoppas på ett 3e backpar isåfall med Ludde Bys och Rundblad, de bägge polarna. Kanske kan de hitta gnistan av att spela ihop?
Rädd att Näsén blir bäste back nästa säsong igen.
Bernhardt har dock potentialen att explodera! Vilket jag tror han kommer göra. Avslappnade axlar.
Rädd att Näsén blir bäste back nästa säsong igen.
Bernhardt har dock potentialen att explodera! Vilket jag tror han kommer göra. Avslappnade axlar.
Men skulle vi värva LB till första backpar nu vilket det skvallras om, ja, då börjar man undra om någonting har hänt... Det känns inte som Hinken att vilja vara madrass åt de här avdankade spelarna som i alla år dissat klubben? Har han ramlat och slagit skallen?