Haha snacka om att lodin snodde målet där😂
Inlägg: 2680308
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Greenwolper: Trodde säsongen dog när vi höll oss kvar, men missade slutspel.
Men sen vinner Östersund, och nu kanske Mora slår ut AIK och Oskarshamn slår ut HV. Man slutar aldrig hoppas :)
Men sen vinner Östersund, och nu kanske Mora slår ut AIK och Oskarshamn slår ut HV. Man slutar aldrig hoppas :)
+ 1