+ 2
Inlägg: 2680455
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Tror Fröberg fortfarande lirar, även om min finska är milt uttryckt svag.
Tvivlar på att man släpper nyheten om Olofsson "i förbifarten".