+ 1
Inlägg: 2680466
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Härligt med tre unga finska landslagsmän som vill framåt. Är inte heller sugen på Fröberg, ser ingen uppsida mer än att han är rutinerad, pålitlig. Kanske kan få pröva på en offensiv roll i MoDo, men hoppas på bättre..Samtidigt ser nog Hinken helst fler svenska spelare. Han kanske ersätter Dicken ändå. 30 är ju ingen ålder.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Pääsiämuna är finska o betyder påskägg. En finne på ingång? Winberg?
+ 6
Missade att TPS fortfarande spelar, så ja, den kan vi stryka.