Randy Marsh: Verkar så. Varför inte presentera Jeppe när hans lag spelat färdigt? Detaljer i kontraktet som inte är klara?
Inlägg: 2680472
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Vi presenterar nog den finska backen idag. Hintades lite om det på X
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: vad tror du om anledningen är att även de ska ha sina exit-samtal, på samma sätt som MoDo haft dem?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}:
Känns som att dom kommer spara Jeppe till typ långfredagen. Säkert göra någon grej av det. Det är iallafall min känsla.
Känns som att dom kommer spara Jeppe till typ långfredagen. Säkert göra någon grej av det. Det är iallafall min känsla.