JoJo2613: Dåligt drag av Blomqvist att byta målvakt. För övrigt så saknar AIK verkligen Ignberg Nilsson och Bagenda.
Inlägg: 2680618
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: Norén tillbaka i andra perioden med hel visir efter han utgick efter en smäll i första. Han fick 10 stygn efter en skridsko upp i ansiktet.
Han hade dock lite tur att det tog bara på kinden om man kollar på bilderna. Kunde ha blivit så mycket värre.
Han hade dock lite tur att det tog bara på kinden om man kollar på bilderna. Kunde ha blivit så mycket värre.
+ 2