Gurkan: Om det är så illa så är det väl bara o ignorera dem? Så svårt är det ju inte.
Inlägg: 2680765
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoJo2613: Vissa dagar är det svårt, när det uteslutande diskuteras Löven. Vill bara att Löven ska fallas i glömska och behandlas som den lilla irrelevanta klubben dem är. Jag slutar nu innan jag blir dem jag kritiserar 😂
+ 3